ام دی اف

ام دی اف پر فروش ترین محصول شرکت تیسان

ام دی اف های تولید شده توسط شرکت تیسان با استفاده از ماشین آلات کاربردی و تجهیزات به روز انجام می‌شود. استفاده از تجهیزات به روز باعث شده تا سرعت عمل بالاتر برود.

در واقع استفاده از ماشین آلات به روزتر و مدرنتر باعث شد تا شرکت تیسان فعالیت خود را افزایش دهد. با بالاتر رفتن فعالیت کاری، قشر بیکار به صورت واسطه و بدون واسطه به فضای کاری وارد شدند. همچنین تولیدات داخلی افزایش پیدا کرد.

خرید ام دی اف های ساخته شده توسط شرکت تیسان به جز کیفیت و طرح‌های مختلفی که دارد یک انتخاب درست از نظر هزینه و قیمت است.

شما اگر بخواهید یک محصول خارجی با شرایط و کیفیت محصولات تیسان را تهیه کنید باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت نمایید. پس بهتر است در مورد انتخاب خود دقت کرده و قبل از خرید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

محصولات شرکت تیسان

شرکت تیسان به عنوان یک برند برتر داخلی در زمینه تولید انواع ام دی اف و نئوپان فعالیت دارد. پیمانکاران و متخصصان تولید کننده محصولات چوبی و ام دی اف از طرفداران تولیدات این شرکت هستند. چرا که شرکت تیسان با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود اقدام به تولید و ایجاد طرح‌های مختلف کرده است.

اگر شما جز خریداران محصولات چوب هستید می‌توانید در این مقاله ما را همراهی نمایید. چرا که قصد داریم نکات مورد نیاز شما را در زمینه تولیدات برند تیسان بیان کرده و برای خریداران مسیر انتخاب را آسان‌تر نماییم.

معرفی محصولات

برند شرکت تیسان در حال حاضر، دو نوع محصول را به صورت حرفه‌ای و در حجم بالا تولید می کند. تولید نئوپان و ام دی اف محصول تولیدی این شرکت محسوب می‌شوند. برای اینکه شما بتوانید محصولات فوق را تهیه کنید روش‌های زیادی وجود دارد. از جمله مراجعه به شرکت‌های توزیع کننده، فروشگاه‌های سراسر کشور و … است.

با توجه به نیاز بازار فعالیت این شرکت در زمینه تولید محصولات چوبی نئوپان و ام دی اف افزایش پیدا کرده است. به طوری که هم اکنون طرح ها و مدل های مختلفی از محصولات این شرکت در بازار موجود است. در ضمن ورقه‌های ملامینه برای طراحی ظاهری این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که با استفاده از روکش ملامینه جذابیت این محصولات افزایش پیدا می کند.

لازم است اشاره کنیم که ‌ام دی اف ها و نئوپان های ملامینه شده توسط شرکت تیسان، از طریق شرکت‌های وارد کننده و یا شرکت‌های داخلی به صورت خام خریداری می‌شوند. بعد از خرید این محصولات در طی یک فرایند تعیین شده نئوپان و ام دی اف مورد نیاز آماده فروش و عرضه به بازار می‌شود.

شناخت نئوپان و مزیت‌های آن

اگر شما در صنعت چوب فعالیت دارید مطمئناً با اسم نئوپان آشنا هستید. این روزها در کارگاه‌های تولید محصولات چوب این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های زیادی تولید نئوپان را انجام می‌دهند و با ایجاد تغییرات و روکش‌های مختلف و رنگی آن را روانه بازار می‌کنند که یکی از این شرکت های داخلیف شرکت تولید تیسان است.

در واقع ورقه‌های نئوپانی از خرده‌های چوب و چوب اره‌ها ساخته می‌شود. برای ساختن این محصول، تمام خرده‌های چوب در یک مخزن پودر شده و سپس با کمک چسب‌های مخصوص بعد از گذراندن مراحل خاص تبدیل به ورق‌های نئوپانی می‌شوند. این ورق‌ها به صورت خام در اختیار شرکت‌های تولید کننده قرار می‌گیرد تا با کمک روکش‌های ملامینه طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از این محصول را وارد بازار نمایند.

حال سؤال اینجاست که استفاده از نئوپان چه مزیتی دارد؟ آیا ممکن است این محصول برای استفاده مناسب نباشد؟ خب باید به این نکته توجه داشته باشید که محصولات چوبی در طی گذر زمان دچار تغییرات می‌شوند و ممکن است از نظر کیفیت کاهش پیدا کنند. همچنین هر محصولی با توجه به کاربردی که دارد مزیت و معایب خاص به خود را دارد.

از جمله مزیت‌هایی که برای ورقه‌های نئوپانی در نظر گرفته شده است می‌توان به:

  • قیمت بسیار پایین و مناسب این محصول نسبت به مشتقات دیگر چوب
  • حمل راحت، به دلیل سبک بودن آن و نصب آسان
  • اگر استحکام و ظاهر چوب اهمیت ندارد. نئوپان گزینهٔ مناسبی است.
  • قابلیت طرح بندی و رنگ بندی با کمک روکش‌های ملامینه

در کنار این مزیت‌ها چند مورد نیز مطرح شده است جز معایب استفاده از نئوپان مطرح است:

  • کم بودن مقاومت و استحکام نئوپان
  • استفاده از موارد شیمیایی برای تولید و مضرر بودن آن برای محیط زیست
  • پوسته پوسته شدن و خرابی در صورت برخورد با آب یا رطوبت

شناخت ام دی اف و ویژگی‌های آن

نوع دیگر از ورق‌های چوبی که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته ورقه های ام دی اف است. ورقه‌های ام دی افی با توجه به کیفیت و مقاومت بالایی که دارند مورد استفاده عموم مردم و کارگاه‌های تولیدی هستند.

در گذشته در کشور انگلستان برای اینکه بتوانند برای روی الک شده یک محصول تولید کنند به تولید فیبر پی بردند. پس از آن امکان تولید ام دی اف از ورق‌های فیبر فراهم شد.

در حال حاضر ام دی اف در انواع طرح‌ها، مدل‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شود. شما می‌توانید با توجه به هزینه پرداختی، محل استفاده و … طرح‌های مورد نظر خود را در ابعاد مختلف و ضخامت‌های تعریف شده انتخاب کنید.

ام دی اف خام که در اختیار شرکت‌های تولید کننده قرار داده می‌شود دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • تنوع بالا در زمینه رنگ، ابعاد، ضخانت و …
  • قابلیت سمباده زنی، برش آسان و همچنین ماشین کاری
  • دارای سطحی صاف برای استفاده از روکش
  • دارای قیمت ارزان‌تر نسبت به چوب
  • مقاوم در برابر قارچ‌ها و انواع آفت
  • دارای چگالی برابر و مساوی
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت

همان گونه که گفته شد هر محصولی در کنار ویژگی‌های مثبتی که دارد دارای چند ویژگی منفی نیز می‌باشد. چند مورد درام دی اف وجود دارد که به عنوان معایب آن شناخته می‌شود:

  • در صورت شکستگی، به راحتی قابلیت تعمیر و اتصال را ندارد.
  • نسبت به آب بسیار واکنش پذیر است و صفحهٔ ام دی اف باد می‌کند.
  • نوعی گاز مضر در این ورقه وجود دارد که برای کودکان مضر است، گاز فرمالدئید

تفاوت بین ورق‌های ام دی اف و نئوپان در چیست؟

بعد از اینکه شما با دو محصول نئوپان چوب و ام دی اف آشنا شدید نوبت به دانستن تفاوت این دو می‌رسد. ممکن است شما بخواهید قبل از خرید در مورد این دو اطلاعات کافی به دست بیاورید و تفاوت‌های آن‌ها را پیدا کنید. در این قسمت ما تفاوت‌ها را به صورت مختصر بیان می‌کنیم تا شما با این تفاوت‌ها آشنا شوید.

اگر مطالب فوق را به صورت کامل مطالعه کرده باشید با این موضوع به صورت دقیق آشنا شده‌اید.

  • استحکام ورقه‌های ام دی اف نسبت به ورقه‌های نئوپان بسیار بالا است.
  • قیمت تمام شده نئوپان نسبت به قیمت ام دی اف ارزان‌تر می‌باشد.
  • مقاومت ام دی اف در برابر رطوبت و آفت نسبت به نئوپان بیشتر است.

لازم است در رابطه با گاز فرمالدئید با توجه به این که این ماده مضر بوده و گفته شده است که باعث ایجاد سرطان می‌شود؛ این نکته را به خاطر داشته باشدید با توجه به فرایند تولید ام دی اف و نئوپان احتمال وجود این گاز در خانه کاهش پیدا می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *