ام دی اف

قیمت ورق ام دی اف MDF نوروز 1403

در این مطلب اول ورق ام دی اف را به طور کامل توضیح و انواع آن را شرح می دهیم و موارد استفاده از انواع ورق ام دی اف را بیان می کنیم اما از آنجا که ممکنه اطلاعاتی تکمیلی خودتان داشته باشید و برای تهیه ورق های ام دی اف به دنبال انبارهایی با قیمت و کیفیت مناسب باشید سعی می کنیم ابتدا محبوبترین برندها در زمینه تولید ورق ام دی اف به همراه مشخصات انبار مرکزی با قیمت و کیفیت مناسب را برای تهیه محصولات معرفی کنیم.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

ورق های ام دی اف MDF را می توان یکی از ملزومات ساخت انواع کابینت آشپزخانه و دیگر قسمت های منزل مانند کمد و میز دانست به همین جهت تصمیم گرفتیم شما را با این ورق های پر کاربرد آشنا کنیم در این مطلب ورق ام دی اف را توضیح می دهیم و با انواع ورق ام دی اف (خام، ملامینه و هایگلاس) و تفاوت هایشان و همچنین مشخصات و ویژگی های هر کدام آشنا می شویم و با توجه به اینکه برای ساخت هر وسیله ای با ورق های ام دی اف MDF از ساخت کابینت آشپزخانه تا انواع میز و دیگر مصارف نیاز به این دارید تا ابعاد و طرح های این ورق ها را بشناسید ما سعی می کنیم هر کدام را به تفکیک توضیح بدیم و برند های موجود در بازار را نیز معرفی کنیم تا بتوانید مناسب ترین محصول را خریداری نمایید.

اکثرا تمامی کسانی که به دنبال خرید محصولی هستند می خواهند از قیمت محصول خود مطلع شوند اما از آنجا که قیمت ها در بازار در حال تغییر هستند سعی می کنیم برای تخمین هزینه های خودتان حدود قیمتی از انواع ورق های ام دی اف MDF موجود در بازار را ارائه بدیم ولی برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز می توانید با انبارهای معرفی شده تماس بگیرید تا پاسخگوی شما عزیزان باشند. لطفاً از پاسخگویی انبارها و کیفیت محصولات برای ما کامنت بزارید.

ام دی اف MDF چیست؟

ورق ام دی اف نوعی تخته چوب با چگالی متوسط است که از ترکیب الیاف چوب و رزین برای تولید تخته ای صاف و یکدست استفاده می شود. یکی از مزیت های ورق ام دی اف این است که می توان این ورق های را در ابعاد و اندازه های مختلف بکار گرفت که از همین جهت این ورق ها را به یکی از محبوب ترین متریال ها در مبلمان، کابینت و دکوراسیون تبدیل کرده است.

علاوه بر این ام دی اف معمولا نسبت به چوب دارای قیمت مناسب تر بوده و آن را به انتخابی مقرون به صرفه برای مصارف مختلف تبدیل می کند.

ورق های ام دی اف هم به صورت خام و هم روکش ملامینه در بازار می باشند اما برای افزایش کارایی و دوام و عملکرد بهتر آن ها را با مواد مختلف روکش می کنند.

به عنوان مثال ورق ام دی اف خام را می توان با استفاده از یک لایه نازک از چوب طبیعی رنگ آمیزی، لمینت یا روکش کرد و با هزینه کمتر ظاهر ورق ام دی اف را شبیه به چوب طبیعی و یا به طور کلی یک انتخاب مناسب برای استفاده در طیف وسیعی از کاربردها به مانند کابینت سازی، کمد سازی و انواع لوازم دکوراتیو منزل نمود. 

انواع ام دی اف چیست؟

ورق های ام دی اف به دو صورت خام یا بدون روکش و یا به صورت روکش شده و ملامینه در بازار موجود می باشند. انواع پوشش های MDF از جمله ملامینه، لاک و پلی استر وجود دارد. با این حال، روکش های ملامینه یکی از رایج ترین پوشش های مورد استفاده برای ورق های ام دی اف می باشند، زیرا نسبتاً ارزان است، استفاده از آن آسان است و محافظت خوبی در برابر رطوبت، گرما و مواد شیمیایی ایجاد می کند.

در حالی که ورق‌های ام‌دی‌اف خام بیشتر در معرض خراش، ضربه و سایر انواع آسیب ها هستند. این جایی است که MDF روکش شده برتری خود را نسبت به ام دی اف خام نشان می دهد. روکش ملامینه یک لایه محافظ اضافی به ورق اضافه می کند و آن را در برابر آسیب و سایش مقاوم تر می کند.

به طور کلی می توان گفت که ورق های MDF با پوشش ملامینه به دلیل دوام مناسب، قیمت مقرون به صرفه و طیف گسترده ای از طرح چوب و سنگ در بسیاری از قسمت ها از جمله آشپزخانه و دکوراسیون داخلی انتخابی محبوب است.

نوع ورق ام دی افتوضیحات
ورق ام دی اف خامورق ام دی اف بدون روکش، مستعد خراش و آسیب های دیگر می باشد.
ورق ام دی اف با روکش ملامینهورق ام دی اف با روکش ملامینه دارای دوام بیشتر در برابر سایش و شکستگی می باشد.
ورق ام دی اف های گلاسورق ام دی اف با روکش هایگلاس دارای براقیت بالا که از طریق فرآیند اعمال چندین لایه رنگ و لاک به دست می آید.
ورق ام دی اف پلی گلاسورق ام دی اف پلی گلاس  با لایه ای از پلی اورتان مخلوط شده با لاک شیشه ای پوشانده شده و روکش شفاف و بادوامی دارد.
ورق MDF ممبرانورق ام دی اف با روکش پی وی سی، موجود در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد.
ورق ام دی اف روکش چوبورق ام دی اف با لایه نازکی از روکش چوب واقعی پوشانده شده است و جلوه ای طبیعی به چوب می دهد.

ذکر این نکته ضروری است که هر نوع ورق ام دی اف خواص و کاربردهای منحصر به فرد خود را دارد. مهم این است که نوع مناسبی از ورق های ام دی اف را برای کاربرد خاص خود انتخاب کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

2 دیدگاه در “قیمت ورق ام دی اف MDF نوروز 1403

  1. saeedeh jafarinezhad گفت:

    سلام روز بخیر
    قیمت ام دی اف خام 12 میل لطف میکنید
    ومشخصات ان را نیز اعلام کنیدممنون

    1. ادمین گفت:

      سلام
      لطفا در قسمت پشتیبانی سایت با فروشندگان در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *