ترمووال

قیمت دیوارپوش ترمووال اردیبهشت 1403

دیوارپوش های پی وی سی ترمووال به دلیل مزایای زیادی که دارند یک انتخاب محبوب برای دکوراسیون منزل از جمله دیوار پشت تلویزیون می باشند. ترمووال علاوه بر ضد آب بودن و قابلیت شستشو دارای دوام مناسب، وزن سبک، نصب آسان و انواع رنگ ها و طرح های مختلف نیز می باشد.

دیوارپوش های ترمو وال را می توان در محیط های مختلف مانند فضاهای مسکونی، تجاری و پذیرایی استفاده کرد. همچنین این متریال در مقایسه با سایر متریال های تزئینی دیوار مانند کاغذ دیواری یا کاشی های سرامیکی، گزینه ای مقرون به صرفه است.

ترمووال ها به صورت شاخه های با وزن سبک طراحی می شوند که دارای عرض 12-20 سانتی متر و طول 280 سانتی متر می باشند. شاخه های ترمووال در کنار یکدیگر بر روی دیوار متصل شوند یا به اصطلاح به صورت کلیکی داخل یکدیگر قرار می گیرند و ظاهری یکدست و یکپارچه را ایجاد می کنند.

این نحوه قرار گیری ترموال، نصب و تعویض آن را آسان می کند و می توان از آن برای پوشاندن سریع سطح وسیعی از دیوار استفاده کرد. علاوه بر این، ابعاد ترمو وال ها به شما اجازه می دهد تا نصب و اجرا های خلاقانه ای داشته باشید و آن را به یک گزینه تزیین دیوار همه کاره و قابل تنظیم تبدیل می کند.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

ویژگی های استفاده از ترمووال چیست؟

در ادامه برخی از ویژگی های اصلی ترمووال PVC را به صورت دقیق تری توضیح می دهیم.

ترمووال کاملا ضد آب و قابل شستشو: ترمووال PVC از پلی استایرن ساخته شده است که آن را کاملا ضد آب و قابل شستشو می کند. این بدان معنی است که در برابر رطوبت مقاوم است و به راحتی با آب و صابون تمیز می شود.

ترمووال دارای نصب آسان و سریع: ساختار سبک و طراحی به صورت شاخه ای ترمو وال باعث شده تا نصب و تعویض آنها سریع و آسان باشد. ترمووال را می توان به سرعت و بدون نیاز به ابزار یا مهارت خاصی بر روی دیوار نصب کرد.

ترمووال متریالی مناسب برای پوشش دیوار: پی وی سی ترمووال یک ماده ایده آل برای پوشش دیوار پذیرایی یا دیوار اتاق است. طرح های شیک و مدرن ترمو وال می تواند جذابیت و زیبایی فضای منزل را افزایش دهد.

ترمووال دارای ویژگی ضد موریانه و حشرات: ماده ای که برای ساخت ترمووال PVC استفاده می شود در برابر موریانه ها و حشرات مقاوم است و آن را به گزینه ای بادوام و مناسب برای استفاده طولانی مدت حتی برای فضاهای بیرونی تبدیل می کند.

ترمو وال دارای مقاومت مناسب در برابر ضربه و خراش: ترمووال PVC مقاومت مناسبی در برابر ضربه و خراش دارد و آن را به گزینه ای ایده آل برای مناطق و فضاهای پرتردد تبدیل می کند.

ترمووال دارای دوام مناسب و طول عمر بالا: ترمو وال PVC طول عمر بالایی دارد و می تواند در برابر سایش مقاومت کند، که همین امر باعث می شود تا یکپارچگی و زیبایی خود را برای چندین سال حفظ کند.

ترمو وال بسیار سبک وزن: ترمووال PVC دارای وزن سبک است که نصب و جابجایی را آسان و ایمن می کند. همین باعث می شود تا حمل و جابجایی راحتری داشته باشد که می تواند آن را به گزینه ای مقرون به صرفه نیز تبدیل کند.

کاربردهای ترمووال در دکوراسیون منزل

دیوار پوش ترمووال گزینه ای مناسب از نظر زیبایی شناسی برای دکوراسیون داخلی می باشد. استفاده از دیوارپوش ترمووال با طرح های چوب و سنگ به دیوار ظاهری گرم و طبیعی می بخشد و از ترکیب ترمووال با دیوارپوش های ماربل شیت که دارای طرح های سنگ مانند سنگ مرمر ممکن است تضادهای جالب یا طرح های سفارشی ایجاد کند.

طرح های دیوارپوش ترمووال

با استفاده از رنگ متضاد برای دیوار های پشت تلویزیون و پذیرایی می توانید یک طراحی جذاب و دلنشین ایجاد کنید که توجه را به دیوار جلب کند. علاوه بر این، اگر رنگ دیوار اطراف روشن باشد، می توان از ترمووال تیره تر برای ایجاد عمق و بعد در فضای خانه استفاده کرد و اگر دیوارهای اطراف رنگ تیره‌تری داشته باشند، می‌توان از ترمووال روشن‌تر برای ایجاد فضایی روشن و شاد استفاده کرد. مهم است رنگی را انتخاب کنید که مکمل پالت رنگ کلی اتاق باشد و دکوراسیون و فضای محیط را بزرگتر نشان دهد.

ترمووال دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه

از آنجایی که دیوارپوش ترمووال در اندازه ها و طرح های مختلف ارائه می شوند، مقایسه قیمت ها تنها بر اساس متراژ مورد نیاز می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، با اعلام قیمت هر متر مربع، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که بتوانند هزینه‌های ترمووال را با هم مقایسه کرده و متناسب با بودجه و نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. همچنین در نظر داشته باشید که هزینه هر متر مربع بسته به ابعاد ترمو وال ممکن است متفاوت باشد.

دیوارپوش های ترمووال را چطور نصب کنیم؟

یکی از نکات مهم در مورد ترمووال ها، نحوه نصب آن است که شاید برای شما نیز، سوال باشد. برای نصب ترمووال باید ابتدا مکان نصب را آماده کرده و زیر سازی های لازم را انجام دهیم. مساحت دیواری که نصب بر روی آن انجام می شود باید اندازه گیری شود. نصب دیوار پوش های ترمووال باید با فاصله ای مناسب از دیوار انجام شود. اگرچه نصب آن به نظر ساده می آید اما به ظرافت و دقت نیاز دارد.

روش نصب دیوارپوش های ترمو وال نسبتا ساده می باشد و فرایند سختی نیست اما کاری متفاوت است و نیاز به دقت و توانایی دارد، در کل مراحل اصلی را می توان اینگونه گفت :

  1. آماده کردن سطح زیرین : سطحی که قرار دیوار پوش بر روی آن قرار گیرد باید کاملا تمیز باشد. برای این کار باید از یک تمیز کننده و پارچه تمیز استفاده شود و سطح کاملا از آلودگی ها پاک شود

2. نصب قاب : قبل از اینکه دیوار پوش را نصب کنیم باید یک قاب فلزی یا چوبی روی سطح نصب شود. این قاب با استفاده از پیچ و مهره با دیوار یا سقف متصل می شود. از این قاب به عنوان یک پایه فرعی برای دیوار پوش استفاده می شود.

3.برش دادن دیوار پوش : ترمووال به صورت پانل های طولی تولید می شود و ارتفاع آن به 280 سانتی متر می رسد به همین دلیل برای اجرای ان بر روی دیوار باید ابتدا دیوار اندازه گیری شود و اگر ارتفاع دیوار کمتر باشد، ورق را برش دهیم تا به اندازه دیوار شود. برای برش به اره دیسکی یا فارسی بر نیاز داریم تا برشی تمیز داشته باشیم.

4.نصب دیوار پوش: نصب ترمووال بر روی ام دی اف، کاغذ دیواری و کاغذ های گچی با دستگاه میخ بادی انجام می شود اما نصب کردن ترمووال پی وی سی بر روی دیوار سنگی یا یا سرامیکی نمی تواند با میخ بادی انجام شود و باید آن را با چسب اکواریوم و چسب یک دو سه یا زیر سازی دیوار سنگی و سرامیکی نصب کرد. البته باید توجه کرد که علاوه بر این ها، اگر دیوار زیرین ناصاف و یکدست نباشد باید زیر سازی را با استفاده از چوب یا پروفیل انجام دهیم.

5.پوشش دادن لبه ها: پس از نصب دیوار پوش، با استفاده از نوار های لبه، لبه‌ های آن را پوشش می دهیم تا ظاهری تمیز تر داشته باشد.

6.تمیز کردن: بعد از پایان کار سطح کار را با مواد پاک کننده استاندارد کاملا تمیز می کنیم و هرگونه لکه یا خط را از بین می بریم.

در کل برای نصب دیوار پوش های ترمووال بهتر از متخصصان و کارشناسان این زمینه کمک بگیرید تا نصبی با دقت تر و تمیز تر داشته باشید و نیز از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. همچنین، پیش از شروع به نصب، دستورالعمل های تهیه شده توسط تولید کننده دیوار پوش را به دقت مطالعه کنید و برای تضمین ایمنی، از وسایل حفاظتی مانند دستکش استفاده کنید.

2 دیدگاه در “قیمت دیوارپوش ترمووال اردیبهشت 1403

  1. محمد جهانی فر گفت:

    سلام به. نظر من کاری بسیار عالی تمیز

    1. سلام و احترام
      با تشکر از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *