پی وی سی

شیت پی وی سی یا همان ورق فومیزه چطور ساخته میشه؟

چرا باید از شیت پی وی سی یا اصطلاحا فومیزه استفاده کرد؟

آیا شما تابحال از ورق های فومیزه یا شیت های پی وی سی استفاده کرده اید؟ و از قابلیت ها و ویژگی های این محصول بسیار به صرفه و مقاوم در مصارف گوناگون اطلاع دارید!

در ابتدا باید گفت که ورق PVC یا فومیزه یک نوع پلیمر است که از مخلوط شدن چند نوع ماده افزودنی داخل میکسر های صنعتی تولید می شود. احتمالا مشاده کرده اید که در داخل مغز ورق های فومیزه حفره های ریزی وجود دارند. علت چیست؟

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

معرفی انبارها

دیگه خودت میتونی از انبارها خرید کنی!

پخش ویدیو

این حفره های ریز به دلیل آزاد شدن دی اکسید کربن یا نیتروژن از عامل فومیزای ایجاد می شوند و در انتهای کار نیز این  مواد را داخل قالب ورق میزارن و برش میزنند. از ویژگی های ورق فومیزه می توان به مقاومت بالا در برابر آب و حشرات و حرارت و آتش و همچنین سازگاری آن با محیط زیست و قیمت بسیار مناسب و به صرفه آن نیز اشاره نمود.

این عوامل باعث شده تا استفاده از ورق های فومیزه پی وی سی در نقاط مختلف و مرطوب صنعت ساختمان به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد. ورق فومیزه یا همان شیت پی وی سی باکیفیت به سادگی با انواع وسایل مدرن و دستگاه های برش صنعتی، ماشین کاری می شوند.

شیت PVC یا فومیزه  ورق های فومیزه پی وی سی سطح صاف و روشنی دارند و دارای وزن کم و سبکی هستند و بسیار با دوام و مقاوم نیز هستند. روی سطح ورق های فومیزه حتی می توان چاپ و یا نقاشی کرد و بطور کلی امروزه ورق های فومیزه یا همان شیت پی وی سی در بسیاری از مصارف گوناگون کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *