پی وی سی

فوم پی وی سی سه لایه چه کاربردها و خصوصیاتی دارد؟

فوم پی وی سی سه لایه، یکی از ورق های فومیزه ای است که با استفاده از فرایند کو-اکستروژن تولید می شود. این ورق دارای سه لایه است که سطوح بیرونی آن از یو پی وی سی ساخته شده اند و درون آن یک لایه فومی قرار دارد.

فوم پی وی سی سه لایه، به دلیل داشتن سطوح بیرونی سخت پی وی سی، استحکام و مقاومت خمشی بالایی دارد و مانع از تاب برداشتن ورق در طول زیاد می شود. همچنین، این سطح براق و شفاف قابل شستشو است و دانسیته بالای ورق فوم پی وی سی، موجب افزایش قدرت نگهداری پیچ، افزایش استحکام و طول عمر سازه های تهیه شده از آن می شود.

فوم پی وی سی مقاوم به عوامل شیمیایی مانند اسید، محلول های نمکی و آلکالی است و فرمولاسیون مورد استفاده در ساخت، حداکثر پایداری نوری را فراهم می کند و مانع از تغییر رنگ و تخریب محصول در برابر نورخورشید می شود. به همین دلیل، ورق فوم پی وی سی سه لایه، می تواند به سطح گسترده ای از نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

ویژگی های پی وی سی سه لایه

از مزایای دیگر فوم پی وی سی سه لایه می توان به خواص عایق حرارتی آن اشاره کرد. همچنین، این ورق دارای وزن کمی است و به راحتی به سطح دیوار یا سقف نصب می شود. فوم پی وی سی سه لایه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق برای ساخت سقف و دیوار های داخلی و خارجی ساختمان ها، در ساخت کابینت و مبلمان و همچنین در صنایع خودروسازی و تولید لوازم خانگی به کار می رود.

پی وی سی های رنگی، راه حلی جذاب و کارآمد برای مشکلاتی که در رنگ آمیزی صفحات خام وجود دارد، محسوب می شوند. این نوع ورق ها، باعث افزایش زیبایی و کیفیت سازه های ساخته شده می شوند و با ایجاد سهولت و کاهش هزینه ها در انجام کارها، نیازمند صرف وقت، انرژی و هزینه کمتری خواهید بود.

با استفاده از رنگ های مختلف بر روی ورق های خام، مشکلاتی مانند عیوب سطحی، تغییر رنگ در طول زمان و ... را می توان به راحتی حل کرد. رنگ های استفاده شده در تولید ورق های سه لایه رنگی، مقاوم به اشعه UV هستند و به مرور زمان نیز تغییر رنگ نمی دهند.

در حال حاضر، شرکت بیتا، رنگ های اصلی و پر کاربرد را در سبد محصول خود دارد، اما هدف آنها تولید طیف وسیعی از رنگ ها و تأمین نیاز مشتریان عزیز با هر ذوق و سلیقه ای می باشد.

استفاده از ورق های رنگی بیتا، علاوه بر اینکه تأثیر مثبتی بر کیفیت و زیبایی سازه های ساخته شده دارد، به دلیل کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت و انرژی، به یکی از راه حل های پرکاربرد در صنعت ساختمان تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *