ماربل شیت

ورق ماربل شیت

ماربل در زبان لاتین به معنای سنگ مرمر است و ورق های ماربل شیت از جنس پی وی سی طرح سنگ هستند که بیشتر به عنوان سنگ مصنوعی یا استونیت نیز شناخته می شوند و میتوان به جرات گفت که از پرطرفدارترین محصولات در دکوراسیون بشمار می آیند.

هر ورق ماربل شیت از۳۰ درصد پودر سنگ و ۷۰ درصد پی وی سی تشکیل می شود که پودر سنگ بکار رفته در آن باعث می شود که نسبت به دیگر محصولات پی وی سی، از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار باشد.

ورق های ماربل شیت در برابر دمای۸۰ درجه سانتی گراد مقاوم هستند و به دلیل داشتن پودر سنگ در خود در مقابل حریق مقاومت مناسبی دارند. همچنین ورق های ماربل شیت یا استونیت یا بین کابینتی در مقابل آب و رطوبت کاملا مقاوم هستند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی این ورق ها را با مواد شوینده تمیز کنید.

از دیگر مزایای استفاده از ورق های ماربل شیت یا بین کابینتی این است که نسبت به کاشی و سرامیک، درز کمتری دارند. از ورق های ماربل شیت در داخل حمام، سرویس بهداشتی، بین کابینت، دیوار آشپزخانه، نمای ساختمان، لابی و غیره استفاده می شود. ابعاد ورق ماربل شیت ۱۲۰×۲۸۰ سانتی متر و ضخامت 2.5 میلی متر و 3.7 میلی متر می باشد.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

ماربل شیت در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

اگر علاقه زیادی به دیزاین سنگی دارید و به دنبال محصولی هستید که قیمتی مناسب داشته باشد و همچنین شباهت آن به سنگ بسیار زیاد باشد، می توانید از دیوارپوش ها و ماربل شیت ها استفاده کنید با انتخاب این محصول با قیمتی مناسب، محیطی بسیار زیبا و جذاب برای ساختمان خود می‌ سازید. فضاهایی که ورق های ماربل شیت در آن استفاده می شوند عبارتند از: سرویس های حمام و دستشویی، فضای مابین کابینت آشپزخانه، لابی هتل ها و ساختمان ها، اتاقک های آسانسور و کابین ها، دکوراسیون منازل، راه‌ پله های ساختمان، پارکینگ ها، استخر و محیط رختکن، فضاهای خدماتی و درمانی، مراکز خرید، بانک ها، فضای پشت تلویزیون، تخت خواب و میز تلویزیون، دیزاین اتاق خواب و بسیاری از نقاط دیگر

یکی از پر استفاده ترین قسمت های منازل از ورق های ماربل شیت، آشپزخانه و فضای خالی ما بین کابینت زمینی و هوایی می باشد استفاده از این ورق ها در فضای خالی مابین کابینت باعث شده تا به این ورق ها، بین کابینتی هم می گویند و با توجه به طرح های مشابه ورق های ماربل شیت با صفحات کابینت آشپزخانه باعث یکپارچه شدن فضای روی کابینت می شود.

از ورق ماربل شیت در مکان های مرطوب می توان استفاده کرد؟

آیا امکان نصب ورق های ماربل شیت در فضاهای مرطوب یا جاهایی که امکان آب خوردگی هست؟ سوالی که برای همه افراد به وجود می آید این است که آیا این دیدارپوش ها را می توان در فضاهای مرطوب استفاده کرد یا خیر؟ باید گفت از خصوصیت های بارز این محصول مقاومت در برابر آب یا همان ضد آب بودن آن است و به همین دلیل استفاده از آن در مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی و حمام و غیره بلامانع است و پس از نصب دچار هیچگونه مشکلی نخواهد شد.

البته توجه داشته باشید که حتما برای چسباندن ورق های ماربل شیت از چسب ماستیک استفاده کنید و به هیچ عنوان از چسب های 123 و یا آکواریوم برای چسباندن ورق های ماربل شیت استفاده نکنید از آن جایی که این محصول آنتی باکتریال است، می تواند به خوبی در مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی که محل تجمع باکتری ها هستند دوام بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید