پی وی سی

کاربردهای ورق PVC

ورق PVC ساخته شده از پلی وینیل کلراید یکی از فرآورده های نفتی می باشد و کاربرد هایی مشابه با ام دی اف از قبیل ساخت کابینت، کمد و غیره دارد. این ورق ها به رنگ سفید هستند و دارای ابعاد 244*122 سانتی متر و 280*122 سانتی متر هستند.

ورق های پی وی سی PVC ضد آب هستند. بنابراین در مکان های نزدیک به آب نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال در آب و هوای مرطوب مانند شمال و جنوب کشور برای ساخت کابینت، کمد و سایر مصنوعات چوبی استفاده می شود 

در هوای خشک و معمولی به مانند خانه برای ساخت کانتر زیر سینک استفاده می شود و همچنین به دلیل مقاومت بالای ورق PVC در برابر ضربه و خط و خش، از آن ها در صنعت، ادارات، استخرها و غیره استفاده می شود.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

مزایا و ویژگی های ورق پی وی سی

ورق پی وی سی PVC یکی از پرکاربردترین مصالح به خصوص در ساختمان سازی به شمار می رود و همچنین در صنایع مختلف نیز کاربرد دارد در اطلاعات زیر به انواع ورق پی وی سی خواهیم پرداخت:

کاربرد: این محصول در مکان های مختلفی مانند کابینت آشپزخانه، کمدهای استخر، صنایع دریایی و کشتی سازی، تولید میز و کمد، تولید قفسه های مختلف و عیره کاربرد دارد.

مزایا: استفاده از ورق های پی وی سی در مکان های مختلف مزایای فراوانی دارد. این محصول خاصیت ضد آب دارد و آب وارد آن نمی شود. از دیگر خواص این صفحات می توان به مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر خط و خش و غیره نیز اشاره کرد.

وزن: ورق های PVC سبک هستند و به راحتی حمل می شوند. پس می توان گفت وزن آنها با توجه به ضخامت ورق متفاوت خواهد بود.

قابلیت ها: زمانی که از ورق PVC استفاده می کنید، می توانید به راحتی آن را با اره برش دهید، چکش کاری کرده و کارهای دیگری بر روی آن انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید