صفحه کابینت

پرمصرف‌ترین صفحه کابینت های بازار چه هستند؟

صفحه کابینت های ام دی اف با روکش اچ پی ال

صفحه ای متشکل از ام دی اف با روکش لمینت است که در ضخامت های ۳ و ۵ و ۷ سانتی متری تولید می شود. صفحات ام دی اف از پرمصرف‌ترین صفحه کابینت ها برای آشپزخانه می باشند چرا که این صفحه از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که می توان به قیمت مناسب در مقابل صفحات کورین و کوارتز و دیگر صفحات اشاره کرد همچنین صفحات کابینت ام دی اف از تنوع بسیار بالای روکش hpl برخوردار هستند و این امکان را به مشتریان میدهند تا مناسبترین طرح و رنگ را متناسب با آشپزخانه منزل خود انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

از سویی دیگر صفحات کابینت ام دی اف با روکش های اچ پی ال به دو صورت مات و براق تولید می شوند یکی دیگر از مزایای صفحه کابینت ام دی اف نصب آسان و سریع و راحت این نوع صفحات است. اما با تمام این ویژگی ها باید اشاره کرد که صفحات کابینت ام دی اف از مقاومت کمی در برابر رطوبت و نفوذ آب برخوردار هستند برای همین باید بسیار مراقب بود که آب به داخل ام دی اف نفوذ نکند چرا که در صورت آب خوردگی ام دی اف باد میکند و روکش آن نیز صدمه می‌بیند.

البته قابل ذکر است که اگر در هنگام نصب صفحه کابینت ام دی اف درزهای اطراف به طور کامل پوشش داده شوند و راه های نفوذ آب بسته شود از این نوع صفحه می‌تواند سال ها در آشپزخانه خود و بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید همچنین صفحه کابینت ام دی اف با روکش های اچ پی ال از مقاومت مناسبی در برابر خط و خش برخوردار هستند و با توجه به مزایایی که برای این نوع صفحه بیان شد امروزه صفحه کابینت های ام دی اف از پر مصرف ترین بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *