ام دی اف

علت زرد شدن و تغییر رنگ دادن کابینت های ام دی اف

چرا کابینت های ام دی اف و های گلاس بعد از مدتی دچار زردی و یا رنگ پریدگی می شوند؟

در این مقاله دلایل تغییر رنگ و یا زرد شدن کابینت های آشپزخانه و بررسی میکنیم‌ و اینکه چه کارهایی باید انجام بدیم تا مانع از چنین اتفاقاتی شویم.در ابتدا سعی کنید محصولی را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد مخصوصاً برای کابینت های هایگلاس که دارای رنگ روشن هستند.

یکی از مهم ترین دلایل زرد شدن کابینت های ام دی اف چربی روغنی است که موقع درست کردن غذا بر روی کابینت ها می نشیند. خب باید چکار کرد؟ از مهمترین اقداماتی که می‌تواند باعث جلوگیری از چنین اتفاقی شود روشن کردن هود موقع آشپزی کردن است و دیگر اینکه حتما کابینت های اطراف گاز رو بعد از پخت و پز تمیز کنید.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

یکی دیگر از راههای جلوگیری از چنین اتفاقی استفاده از ام دی اف های تیره برای کابینت کردن اطراف گاز می باشد. سعی کنید در مواقعی که کابینت های ام دی اف در مقابل نور مستقیم خورشید قرار میگیرند پرده های آشپزخانه را بکشید و مانع تابش مستقیم نور خورشید به سطح ام دی اف یا های گلاس شوید چرا که یکی از دلایل زرد شدن و یا رنگ پریدگی ورق های ام دی اف و یا های گلاس همین امر می باشد.

سعی کنید کابینت های ام دی اف رو با مواد مناسب تمیز کنید. یکی از روش های تمیز کردن کابینت های ام دی اف و هایگلاس، استفاده از ترکیب سرکه و آب برای کمتر شدن زردی کابینت و همچنین براق شدن بیشتر این ورق ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *