معرفی فروشگاه

سایت بازار ام دی اف هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید مشتریان ندارد لطفا حضوری خرید کنید.

فروشگاه

در حال بررسی و انتخاب هستیم

ام دی اف فرامید کد S1122

شناسه محصول: faromid-s1122

ام دی اف فرامید ملامینه سینکرونایز کد S1122 یکی از محصولات با کیفیت و قابلیت های منحصر به فرد شرکت ام دی اف ملامینه فرامید است که در دسته ام دی اف های طرح چوب قرار دارد. این محصول با ویژگی هایی مانند قابلیت ضد خش و خراش، برجستگی زیبا بر اساس الگوی واقعی چوب و لبه های بدون درز، در بازار تولیدات ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد.

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

ضمانت اصالت

پشتیبانی آنلاین

قیمت منصفانه

ارسال سراسری

راهنمای خرید

تعداد زیاد پیام ها و زمان بر بودن بررسی انبار امکان پاسخگویی تلفنی نمی باشد درخواست خود را در واتساپ یا روبیکا به شماره 09354555826 ارسال کنید.

حمل و نقل

تمامی هزینه های ارسال، اعم از بارگیری، کرایه داخل شهری و هزینه ارسال به شهرستان (باربری) به عهده مشتری می باشد.

توضیحات

ام دی اف فرامید ملامینه سینکرونایز کد S1122 یکی از تولیدات شرکت ام دی اف ملامینه فرامید است که در بازار شناخته شده است. این محصول در دسته ام دی اف های طرح چوب قرار دارد و به دلیل زیبایی و تنوع بالایش، جایگاه خاصی در بازار تولیدات ام دی اف دارد.

S1122 یکی از روکش های ملامینه سینکرونایز فرامید است که با رنگی منحصر به فرد و قابلیت انحصاری تولید شده است. این محصول با ابعاد 122 در 288 سانتی متر و مغز ام دی اف خام واناچای تولید می شود.

ام دی اف های ملامینه سینکرونایز جزو جدیدترین محصولات ام دی اف در بازار ایران محسوب می شوند. ویژگی های منحصر به فرد سینکرونایز شامل قابلیت شستشو با لوازمی همچون اسگاچ، ضد خش و خراش و برجستگی زیبا بر اساس الگوی واقعی چوب است. همچنین، این محصول دارای لبه های بدون درز و مقاومت در برابر آب می باشد.

بازار ام دی اف، مجموعه ای از ام دی اف های سینکرونایز را برای راحتی خرید مشتریان، گردهم آورده است. ام دی اف های سینکرونایز فرامید از دیگر محصولاتی است که در این بازار موجود می باشد.

در کل، ام دی اف فرامید ملامینه سینکرونایز کد S1122 یکی از محصولات با کیفیت و قابلیت های منحصر به فرد شرکت ام دی اف ملامینه فرامید است که می تواند در طراحی و دکوراسیون داخلی محل های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

جزئیات محصول

تولید کننده فرامید
مغز ام دی اف
ضخامت 16 میلی متر
ابعاد 280*122 سانتی‌ متر
روکش ملامینه

دیدگاه‌ ها

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ام دی اف فرامید کد S1122”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *