ام دی اف

ام دی اف سفید صابونی فابریک آرین سینا

یکی از بهترین ام دی اف هایی که امروزه تولید می‌شود، ام دی اف سفید صابونی فابریک آرین سینا است که از لحاظ های مختلف دارای ویژگی های خوب و منحصر به فرد است. این ام دی اف با تمام خصوصیات خود می‌تواند جایگزین مناسبی برای محصولات خارجی باشد و در موارد زیادی مورد استفاده قرار بگیرد.

از ام دی اف خام آرین سینا، رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید می‌شود و همین موضوع باعث شده است در بازار داخلی طرفداران زیادی داشته و جایگزین محصولات وارداتی باشد. ورق های ام دی اف سفید آینه ای یا همان ام دی اف سفید صابونی فابریک، با مغز ام دی اف آرین سینا و روکش ملامینه سفید با فینیش براق تولید می‌شود این ورق ها به صورت یکرو پرس و دو رو پرس در بازار موجود بوده و ابعاد هر ورق آن 366*183 سانتی متر با ضخامت 16 میلی متر است.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

مشاهده انبارها داخل صفحه محصول

معرفی انبارها

دیگه خودت میتونی از انبارها خرید کنی!

پخش ویدیو
پخش ویدیو

ویژگی ام دی اف سفید صابونی آرین سینا

از ویژگی های ام دی اف فابریک آرین سینا می توان به سطح صیغلی و صاف این ورق ها اشاره کرد که سریع و راحت تمیز میشوند و مقاومت و استقامت مناسبی در برابر فشار دارند. همین موارد موجب شده است که ام دی اف سفید صابونی فابریک آرین سینا یکی از بهترین ورق های ام دی اف برای مصارف متداول از جمله بدنه های کابینت آشپزخانه باشد.

قیمت ام دی اف سفید صابونی فابریک آرین سینا

از آنجایی که قیمت ام دی اف سفید آرین سینا با توجه به کیفیت مناسب آن، بسیار مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر برندهای داخلی و خارجی است خریداران زیادی دارد که بیشتر آن ها کسانی هستند که در صنعت کابینت سازی فعالیت می‌کنند. قیمت ورق ام دی اف سفید می‌تواند از شرکتی به شرکت دیگر بسته به نوع کیفیت ام دی اف و پرس روکش متفاوت باشد.

خرید ام دی اف سفید صابونی فابریک آرین سینا

اگر شما عزیزان قصد خرید یک کالای با کیفت با قیمت مناسب را دارید، خرید ام دی اف سفید آرین سینا را به شما پیشنهاد می‌کنیم مجموعه ما سعی بر آن داشته است که بهترین ها را با قیمت مناسب دراختیار مشتریان قرار دهد.

ام دی اف سفید صابونی فابریک آرین سینا از مدرن ترین، با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین انواع ام دی اف است و از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید در خرید ام دی اف داشته داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس گرفته و پس از مشاوره با متخصصان ما، اطلاعات کاملی را در رابطه با قیمت، طرح، کیفیت دریافت و سپس خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *