ماربل شیت

ماربل شیت یا همان بین کابینتی چیست؟

ماربل به معنی سنگ مرمر و شیت به معنی ورق است. ماربل شیت ها ورق های پی وی سی هستند با طرح های متنوع که به عنوان دیوار پوش و بین کابینتی نیز استفاده می‌شوند. این ورق ها امروزه به عنوان بهترین و پر طرفدار ترین محصولات برای دیزاین استفاده می‌شوند زیرا علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، بسیار مقرون به صرفه تر از دیزاین سنگ و چوب طبیعی هستند.

ورق های ماربل شیت نوعی سنگ مصنوعی هستند که از  پودر سنگ و پی وی سی تولید می‌شوند و مقاوت بالایی دارند. ضخامت این ورق ها 2.5 تا 4 میلی متر است و ابعاد آنها 122*280 سانتی متر است.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

طرح های ماربل شیت

ماربل شیت در طرح سنگی بیشتر شناخته شده است در حالی که طرح های متنوع دیگری نیز دارد. طرح ساده با رنگ های متنوع، طرح چوب، طرح های کاغذ دیواری نیز در بازار موجود هستند.

طرح سنگی این ورق ها در زیباترین متریال در خدمت کاربران قرار می‌گیرد و می‌تواند فضایی زیبا را برای شما تداعی کند. این ورق ها به دلیل اینکه یک تکه و بدون درز هستند طرفدار زیادی دارند.

خصوصیات ورق های ماربل شیت

به طور قطعی میتوان گفت ورق های ماربل شیت از به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین انواع دیوار پوش است. از خصوصیات این دیوار پوش ها می‌توان به برخی موارد اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر آب
  • وزن سبک نسبت به سنگ طبیعی
  • آنتی باکتریال بودن ورق ها
  • زیبایی منحصر به فرد

کاربرد ماربل شیت

ورق های ماربل شیت کاربرد های فراوانی به عنوان دیوار پوش، بین کابینتی و دیزاین محل های متفاوت دارند. از مکان هایی که میتوان از این ورق استفاده کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. فضای بین کابینت ها
  2. دیوار های آشپزخانه
  3. حمام ها
  4. سرویس های بهداشتی
  5. دیوار های پذیرایی
  6. دیزاین های منازل و شرکت ها

خرید ورق های ماربل شیت

یکی از بهترین ورق های pvc که امروزه تولید می شود ماربل شیت ها هستند که در بازار طرفداران و مشتریان زیادی دارد و به دلیل قیمت خوبی که دارد، توانسته است جای سنگ های طبیعی را به خوبی بگیرد و حتی دیزاین زیباتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر شما عزیزان قصد خرید یک کالای با کیفیت، با دوام، زیبا و کاربردی را دارید ما ورق های ماربل شیت را با قیمتی عالی و مناسب به شما ارائه می دهیم.

 مجموعه ما با تلاش های بسیار سعی می‌کند بهترین ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی خرید می‌توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس گرفته و پس از مشاوره با متخصصان ما بهترین خرید ممکن را با مقرون به صرفه ترین قیمت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *