ماربل شیت

نصب ورق های ماربل شیت بین کابینتی

همانطور که میدانیم ماربل شیت ها، ورق های سنگ مصنوعی هستند که به عنوان دیوار پوش استفاده می شوند. تولید این دیوار پوش ها در سال های اخیر گسترش‌ یافته و به عنوان متریال نو ‌شناخته می شوند. نصب ماربل شیت ها به متخصص خاصی نیاز ندارد ولی اکثر فروشگاه هایی که ورق های ماربل شیت یا استونیت خریداری می شود، متخصصان نصب دارند و می توانند اجرای ماربل شیت ها را در هر مکانی به عهده بگیرند.

از آن جایی که ورق های ماربل شیت در ابعاد بزرگی تولید می شود باید نصب آن ها به گونه ای باشد که یک تکه و بدون درز جلوه کند که نصاب این کار را با ابزار مخصوص خود انجام می دهد. نکته قابل توجه این است که گاهی ورق های نیاز به برش دارند که باید این برش به صورت اصولی انجام شود و بتواند تقارن و درزگیری خوبی را ارائه دهد به همین دلیل بهتر است نصب ماربل شیت ها توسط افراد متخصص انجام شود.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

چگونگی نصب ماربل شیت

ماربل شیت ها با استفاده از چسب هایی با نام پلی اورتان یا پلی یورتان بر روی سطوح مختلف قابل نصب هستند. چسب های پلی اورتان بسیار مقاوم و قوی هستند و می توانند بر روی سطوح مختلف کارایی داشته و انواع متریال ها را به خوبی بچسبانند. این چسب در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم است و همچنین طول‌ عمر بسیار خوب و بالایی دارد.

ماربل شیت ها قابلیت نصب بر روی اکثر سطوح صاف مانند شیشه، سرامیک، گچ، مناف و غیره را دارند. در صورتی ک سطح زیرین صاف نباشد می توان با ترفند هایی سطح را صاف نمود و سپس به نصب ماربل شیت ها پرداخت . ترفند های صاف سازی سطوح زیرین ماربل شی به دو صورت انجام می شود :

  1. زیر سازی با پروفیل: زیر سازی با پروفیل ها برای مکان هایی استفاده می شود که رطوبت نسبتا بالایی دارند یا مکان های عمومی هستند مانند درمانگاه ها، بیمارستان ها و غیره.
  2. زیرسازی با چوب : زیر سازی با چوب، بیشتر برای مکان هایی مناسب است که از رطوبت دور هستند و این چوب ها قاعدتا با ابعاد 3*2 هستند و چوب روسی نام دارند.

مراحل نصب ماربل شیت

مرحله اول در نصب ماربل شیت اندازه گیری سطح مورد نظر توسط متخصصان و سپس تهیه ورق های ماربل شیت به اندازه سطوح مورد نظر است. پس از آن ابزار مورد نیاز برای نصب، تهیه می گردد و تعداد ورق ها مشخص می شود. پس از بررسی اگر سطح مورد نظر صاف باشد، ورق ها به وسیله چسب پلی اورتان از گوشه کار شروع به نصب می شوند و بعد از آن به وسیله چسب دو طرفه در جای خود مستحکم خواهند شد. در مرحله بعد ابزاری مانند نبشی، کنجی، تسمه و غیره را در جای خود قرار داده و نصب می شوند.

اگر سطوح زیرین به زیر سازی و صاف شدن نیاز داشته باشند، متخصصان پروفیل ها یا چوب ها را با استفاده از پیچ و رو پلاک و نیز ابزار های جزئی دیگری به صورت شبکه بندی بر روی سطوح نصب کرده و سپس ورق ها با میخ و چسب بر روی آن ها اعمال می شوند.

همانطور که گفته شد نصب ماربل شیت ها به مهارت خاص خود نیازمند است و بهتر است متخصصان ماهر در اجرای آن ها دست داشته باشند. ماربل شیت ها هم اکنون به عنوان یکی از پر طرفدار ترین مصالح ساختمانی شناخته‌ می شوند و می توان از آن ها در مکان های مختلفی استفاده کرد و فضایی زیبا و دلنشین ساخت. اگر شما قصد خرید و نصب کردن ماربل شیت را دارید می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و پس از خرید، از متخصصان ما کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *