ماربل شیت

ورق بین کابینتی (ماربل شیت) چیست؟

بین کابینتی یا ماربل شیت یا سنگ مصنوعی یا PSD یکی از مواردی است که برای داشتن یک آشپزخانه شیک و زیبا بسیار مهم است. این بین کابینتی به عنوان یک دیوارپوش بین کابینت زمینی و هوایی و یا حتی در فضاهای خالی دیگر دیوار در آشپزخانه نصب می شود. همچنین در برخی موارد، از این بین کابینتی ها در سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده می شود.

بین کابینتی ماربل شیت معمولاً از ترکیب متریال هایی مانند پی وی سی، پودر سنگ و افزودنی های دیگر تهیه می شود. بین کابینتی ها علاوه بر داشتن ویژگی های خاص خود، دکوراسیونی لوکس، زیبا و مدرن را برای آشپزخانه فراهم می کنند.

از مهمترین ویژگی های ماربل شیت می توان به مقاومت در برابر رطوبت و ضدآب بودن آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود که بین کابینتی بتواند در معرض آب و رطوبت قرار گیرد بدون اینکه آسیب دیده شود. همچنین، بین کابینتی ها بسیار آسان به تمیز شدن هستند و نیاز به نگهداری و تعویض کمتری دارند.

بین کابینتی ها به آشپزخانه شما جلوه ای لوکس و مدرن می دهند. طرح ها و رنگ های متنوعی در این بین کابینتی ها وجود دارد که می تواند با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما سازگار شود. با استفاده از بین کابینتی ها می توانید آشپزخانه خود را به یک محیط زیبا و شیک تبدیل کنید.

دیدگاه‌ها

از این کالا استفاده کردی؟ نظرت رو برامون کامنت کن!

دسته بندی محصولات

بسیاری از محصولات جدید و مجموعه محصولات

دیوار پوش جهت بازسازی دکوراسیون داخلی:

این ورق ها به مصالح ساختمانی نیازی ندارند و امکان استفاده و اجرا بر روی سطوح صاف و یا ناهموار را دارند، پس بهترین گزینه برای ایجاد یک محیط زیبا و بازسازی دکوراسیون داخلی هستند.

استفاده از ماربل شیت در فضای بین کابینت:

مهم ترین کارایی ورق های ماربل شیت مربوط به آشپزخانه و فضای آن می‌ باشد. اگر به دنبال این هستید که آشپزخانه خود را دچار تغییری کنید که هم ظاهرا ایده آل باشد و هم قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد، استفاده از ورق های ماربل شیت را به شما پیشنهاد می کنیم. نقش اساسی این ورقها حفاظت از دیوار های آشپزخانه است. با استفاده از این ورق ها به عنوان دیوارپوش می توانید بدون هیچ گونه ریخت و پاش و استفاده از مصالح ساختمانی، فضای خالی میان کابینت ها را پر کنید و رنگ و جلوه ای ویژه و خاص را به آشپزخانه خود ببخشید. علاوه بر موارد گفته شده می توان در اتاق خواب، راه پله، سقف کاذب، حمام، سالن های کنفرانس و... از این ورق ها استفاده نمود.

برای نازک کاری محل های مسکونی و اداری:

ورق های ماربل شیت دارای طرح های متنوعی بوده که به دو صورت مات و براق تولید و به بازار عرضه می‌ شود. به دلیل تنوع و وزن سبکی که این ورق ها داشته، جهت نازک کاری محیط های اداری، تجاری، درمانی و... بسیار مناسب و کارایی فوق العاده ایی دارند.

استفاده از ماربل شیت در سازه های نوساز:

در ساختمان های تازه ساخت پس از مرحله سفت کاری ساختمان و بدون انجام نازک کاری، میتوان از این ورق ها به عنوان دیوارپوش تاپشیت استفاده کرد. ورق های ماربل شیت عمر استفاده بسیار مناسبی دارند، پس استفاده از آنها از صرف هزینه هایی نظیر تعمیرات یا بازسازی دکوراسیون داخلی جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید